Varför så svårt?

Jag har funderat på kärlek, tänk er vad svårt att finna en som man verkligen älskar som älskar en tillbaka, om man tänker efter är det ju skit svårt! Allt ska stämma in och båda måste vilja samma sak. Jag har varit med många gånger att jag varit tsm med killar jag egentligen inta haft så mycket känslor för, så när det tagit slut har jag inte brytt mig så mycket, men de va en kille som jag verkligen gilla och då kände han inte likadant som mig, vilket jag tog väldigt hårt på. Sånt är så himla jobbigt! Hur ska man veta vad han vill liksom? Va ärliga, det kommer man längst på. tro mig!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Sv: tack så mycket :D!!



Ja, jag tränar Aerobic gymnastics i landslaget :)

I vilken gymnastik gren tränar du i? :)



När man hittat den rätte, så känner man det, både från hans och ens egen sida, jag lovar :)



Kram Mimmi

2009-05-04 @ 16:42:29
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0